Příspěvky uživatele


< návrat zpět

Děkuji za upozornění. Chybička se bloudila a již je opravena.

Nejvic mě dostávají lidé - většinou podnikatelé, co bečí, že je tu krize! Když se podívám do tabulek o kolik stoupl jejich majetek chce se bečet mě!
Průměrnému zaměstnanci vzrostla výplata o směšných 300 Kč. Což je nějakých 3%. O kolik se mu zvýšily náklady?!
Jen pro nakopnutí: Marku Zuckerbergi vyrostl účet o 98%. Petr Kellner o 14,3%....

10

Dobrý den Karle,
pokus se odpovědět jak nejlépe dovedu.
Já mám podnikání jako vedlejšák. Odečítám si náklady paušálně. V případě našeho zaměření to znamená 60% nákladů a jen 40% daním. Mám minimální starostí - partnerka mi udělá ani ne za hodinku daňové přiznání, zdravotní a sociální to je brnkačka - ochotně pomůžou když zajdeš co nejdříve - ideálně nejpozději na začátku března.

V případě, že budeš danit klasicky - tak si do nákladů můžeš dát spoustu věcí - přesně jak píšeš. Nákup tiskárny, programů, zařízení, provoz kanceláře apd. Aby sis tam mohl dát opravu auta - muselo by být firemní (tuším, že by mělo mít na autě nálepku firmy), psát cesťák, platit silniční daň... Ovšem na tohle ti doporučuji najít nějakou hodnou účetní, která ti nejen na konci roku udělá daňové přiznání, ale i poradí co si tam vše můžeš dát. Nevím zda to mohu říkat takhle otevřeně - ale můžeš se v tomto způsobu zdanění dostat i na nulu - začátek podnikání je náročný 10 .

Přesně jak píšeš - podnikat jako vedlejšák když jsi na úřadu práce nejde. Takže musíš naostro. Což v tvém případě bych se nebál. Máš dost zakázek jak píšeš a pokud tě práce baví tak se neboj a rozjeď to!

Spolupráci či pomoc milerád navážu. Stačí když mi písnete na Tkim@seznam.cz

Ahoj, toto téma je řešeno zde: http://www.zadany.cz/vse-o-podnikani/novinky-pro-platce-dph-v-roce-2013. Každopádně v nejbližší možné době přineseme článek o adsence podrobně!

Určitě to bude možné a návod zde bude zveřejněn v roce 2013. Aktuálně to není dostupné.

Díky, zapracuji. V brzké době plánuji napsat podrobnější článek o chystaných změnách pro rok 2013 celkově. 10

Aspoň někdo tady s tím souhlasí :-)

Živnostenský list musíš mít určitě. Jedná se o soustavnou činnost za účelem zisku.
Navíc dropshipping je komplikovanější v tom, že prodáváš zboží na svém E-shopu - musíš poskytnou záruku, podporu apd. U přeposílání objednávek neručíš zárukou - protože kupující dostane zboží od mateřské firmy. Pravděpdobně pak onen kupující přejde při dalším nákupu k ním.

Myslím, že se nikdo nebude zlobit když se podělíte o své zkušenosti.

Osobně preferuji hosting u WEDOS. Mám u nich pronajatý VPS, běží mi na tom spoustu projektů za třetinovou cenu.



Nové komentáře

Partneři

Zajímá vás, proč je profesionály Apple iMac Pro tak žádaný? Vyzkoušejte a pochopíte!

Office House Partner vám zařídí nové sídlo firmy na lukrativní adrese do 60 minut!

Díky nástroji iDoklad si můžete vést účetnictví online snadno a přehledně. Vyzkoušejte si službu zdarma!

Řešíte dilema jak vybrat erp systém? Specialisté z Altus Vario vám s výběrem pomohou.

Personální evidenci a zpracování mezd vám usnadní personální informační systém Vema.

Chcete mít přehled o dění ve světě financí? Doporučujeme vám sledovat aktuality, jež vám přináší OVB Journal.

Pro efektivní řízení vašeho podnikání doporučujeme informační systém Money S4.