Kategorie: Marketing

Jak efektivně propagovat akci pro veřejnost?

Jak efektivně propagovat akci pro veřejnost?Organizujete konferenci, přednášku či podobnou akci, na kterou se chystáte pozvat veřejnost a nikoliv konkrétní účastníky? Nechcete-li, aby se účast blížila nule, nesmíte podcenit propagaci.


Možností je víc než dost: můžete rozdávat letáky, upozornit na akci prostřednictvím billboardů, zaplatit si spoty v televizi či rádiu, umístit reklamu na tematické internetové servery apod. Podstatné je, aby formát reklamy odpovídal charakteru akce a oslovil správnou skupinu lidí. Neméně důležité je vhodné načasování.

Pokud jde o akci lokálního charakteru, vystačíte si s málem. Není důvod utrácet spoustu peněz za propagaci ve velkých médiích – pravděpodobně bude stačit letáková či plakátová kampaň v bezprostředním okolí dané lokality. Případně využijte místní tisk či rádio a informujte veřejnost o akci i tímto způsobem.

Způsoby propagace

Jiná pravidla platí pro akci, v rámci které počítáte s celorepublikovou účastí. Pořádání konference se logicky nese v jiném duchu než je tomu v případě hasičského plesu. Počítejte s tím, že za propagaci utratíte mnohem větší částku – proto není od věci kontaktovat zkušené odborníky z mediální agentury. Ti budou přesně vědět, kde reklamu protlačit a jak oslovit cílovou skupinu bez zbytečného plýtvání rozpočtu.

Jak již zaznělo výše, klíčový není pouze výběr vhodných propagačních kanálů, ale také správné načasování neboli „timing“. Stejně jako si musíte v předstihu rezervovat konferenční prostory s odpovídající kapacitou, měli byste brát ohled na návštěvníky – i oni potřebují přiměřený časový předstih.

Zároveň si pohrajte s reklamním sdělením. Nezapomeňte v něm zdůraznit všechny důležité informace, čas a přesné místo konání (např. hotel Belvedere Praha – velký společenský sál). A naopak čtenáře/posluchače neobtěžujte zbytečnostmi. Pokud si nevíte rady, raději se rovnou obraťte na dobrou reklamní agenturu. Služby vás sice budou něco stát, ale budete mít jistotu, že cílovou skupinu zaujmete a nikoliv odradíte.

Kupte odkazy v tomto článku. Cena za jeden odkaz je 100 Kč, maximální počet je 5.

Vydáno: 7/3/2019 | 
Přečteno: 152x | 
Autor: Tkim
 | Hodnocení:

Komentáře rss


Nebyly přidány žádné komentáře.


Nové komentáře

Partneři

eWay-CRM je chytrý systém CRM, jenž vám usnadní komunikaci s vašimi zákazníky. Vyzkoušejte zdarma!

Zajímá vás, proč je pro vrcholové manažery Apple iPhone tak žádaný? Vyzkoušejte a pochopíte!

Díky nástroji iDoklad vystavíte faktury online rychle a přehledně. Vyzkoušejte si chytrou službu zdarma i vy!

Zjistěte, co všechno dokáže ekonomický systém Vema a jak může být nápomocen i ve vašem podnikání.

Chcete mít přehled o dění ve světě financí? Doporučujeme sledovat aktuality, jež přináší OVB Journal.

Pro efektivní řízení vašeho podnikání doporučujeme ekonomický systém Money.