Kategorie: Marketing

Jak využít virální marketing v praxi

Jak využít virální marketing v praxiZpůsoby využití virálního marketingu v praxi pro exponenciální šíření komerční i nekomerční reklamy.


Virální marketing znamená lidově: šíření komerční reklamy pomocí internetu. Využít virální marketing v praxi, znamená nalézt způsob jak přimět lidi k přirozenému (ideálně exponenciálnímu) šíření uměle vytvořené reklamy za účelem zviditelnění firmy či určité služby.

Kde lze virální marketing využít

Virální marketing můžete použít v diskuzích, kde nastartujete debatu, která směřuje k předem vytyčenému cíli. Velkého úspěchu pro určité zaměření můžete získat při integrování do online počítačových her, kvízů, testů, pohlednic, novoročenek...Největší pákou jsou nyní sociální síť Facebook a Youtube. Naopak se doporučuji vyhnout šíření přes E-mail, kdy Vaše sdělení může být bráno jako spam.

Základní pravidla pro úspěšné šíření

Reklamní sdělení musí být natolik atraktivní, aby bylo uživateli dobrovolně a samovolně šířeno dále. Optimální je nezaměřovat se na specifickou skupinu, ale zvolit způsob pro oslovení co největších mas.

Jakou má mít virální marketing podobu?

Úspěšná reklamní kampaň musí být originální, vtipná a šokující. Jak vytvořit reklamu aby na první pohled nebyla reklamou? Musíte jí dát omáčku, která přinutí uživatele vydržet až do konce a po jejím zhlédnutí ji poslat dále.

Jako příklad, že to funguje lze použít studenta  Alexe Tewa. Za 50 dolarů nakoupil doménu www.milliondollarhomepage.com a hosting. Vytvořil webovou stránku s reklamní plochou 1000×1000 pixelů a rozhodl se ji rozprodat za cenu 1 pixel/1 dolar. Za pomocí své rodiny investoval 1000 dolarů do reklamy. Netradiční nápad mu za necelých 5 měsíců vydělal přes 1 037 100 dolarů a Pagerank 5.
Dokonale analyzoval situaci. Přinesl bláznivý nápad, zvolil správnou lokaci a způsob nastartování reklamy.

Další příklad virální reklamy. No neposlali byste to dále? :-D

Kupte odkazy v tomto článku. Cena za jeden odkaz je 100 Kč, maximální počet je 5.

Vydáno: 6/11/2012 | 
Přečteno: 2335x | 
Autor: Tkim
 | Hodnocení:

Komentáře rss


, Virální marketing odpovědět
avatar
Video mi nejde přehrát, asi už bylo smazáno, jinak co se týká virálního marketingu tak obsah musí být vážně poutavý aby to uživatele přimělo sdílet dál a to v dnešní době není jednoduché i když existují takové a dneska jsou nejvíc virální videa která právě nemají obsah žádné reklamy či prodej nějakých produktů.


Nové komentáře

Partneři

eWay-CRM je chytrý CRM software, jenž vám usnadní komunikaci s vašimi zákazníky. Vyzkoušejte CRM zdarma!

Zajímá vás, proč je Apple iPad Pro tak žádaný? Vyzkoušejte a pochopíte!

Hledáte spolehlivý docházkový software? Vema má pro vás řešení!